Varkauden Eläkkeensaajat ry  kuuluu Eläkkeensaajien Keskusliiton Kuopion piiriin. Yhdistys on yksi reilusta 320:stä Eläkkeensaajien Keskusliiton toimivasta yhdistyksestä. EKL:n jäsenmäärä on yli 80000 jäsentä.

Yhdistyksemme tarkoituksena on ylläpitää jäsenten henkistä ja fyysistä hyvinvointia sekä sosiaalista kanssakäymistä mm. harrastusten, yhteisten kerhotilaisuuksien sekä matkojen ja retkien muodossa, jotka suuntautuvat sekä kotimaahan että ulkomaille.

TERVETULOA viihtymään, virkistymään ja vaikuttamaan mukavaan joukkoomme.

Osallistuminen

Osallistumalla yhdistyksemme toimintaan saat uusia ystäviä ja harrastuksia sekä piristystä arkeesi. Jäsenetuna saat myös kotiin jaettuna 6 kertaa vuodessa ilmestyvän Eläkkeensaaja-lehden. Neljä numeroa keväällä ja kolme numeroa syksyllä. Vuoden viimeinen numero on sivumäärällisesti erittäin kattava joulunseudun lukupaketti.

EKL:llä on lomakeskus Virroilla (Rajaniemi). Jäsenenä sinulla on mahdollisuus viettää  lomia edulliseen jäsenhintaan mm. kyseisessä paikassa.

Yhdistyksemme vuoden 2024 jäsenmaksu on 20 €

TERVETULOA viihtymään, virkistymään ja vaikuttamaan mukavaan joukkoomme.

Yhdistyksen historiaa

Varkauden Eläkkeensaajat ry on perustettu vuonna 1964.